Algemene Informatie Retouren
Er kunnen verschillende redenen zijn waar u een product van bestelling Moet retourneren, bijvoorbeeld:

  1. Er is een defect of een verkeerd product geleverd.
  2. De levering is tijdens transport beschadigd.
  3. Een product is binnen de garantieperiode defect gegaan.

schijnbaar kunt u lezen schoffel u in soortgelijke situaties uw product van bestelling kunt ontvangen.


Tevredenheidsgarantie / Afkoelingsperiode
Wij willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij Jepesat. Het kan echter voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop van dat u niet tevreden bent over de manier waarop de bestelling open is.
U kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen aan Jepesat. Het product is compleet in de originele, onbeschadigde verpakking te zitten.
Producten die beschadigd zijn, niet voor restitutie in een andere omgeving.
De kosten en het risico van het retour zenden voor het openen van de kant.
De afkoelingsperiode van 14 dagen oud voor consumenten. Na deze periode is het niet meer mogelijk om een ​​product te retourneren voor tevredenheidsgarantie.

Producten die niet in een kamer komen voor retour onder de tevredenheidsgarantie:

  • Geopende / defecte van geregistreerde software, harde schijven, SSD-opslag, en DDR-geheugen.
  • Geopende verbruiksartikelen.
  • Artikelen die beschadigd zijn of incompleet zijn.

Defect bij Ontvangst

  • Defect van versterd product bij ontvangst (DOA):
    Een DOA is een product dat binnen 7 dagen na aankoop defect is (het product dichter binnen 7 dagen bij Jepesat zijn).
    Als er een productdefect is van een productdefect, neem dan contact op met onze service via 0649913344 van e-mail webwinkel @jepesat .nl .

  • U heeft een defect product (geen DOA):
    Onder een niet-DOA product verstaan ​​wij een product dat na 7 dagen defect is gegaan.
    Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Sinds Jepesat een carry-in garantie hanteert, zijn van de kant naar Jepesat voor eigen rekening. Jepesat zal het product van het product wel gratis naar u terugsturen.


Transportschade
Het is belangrijk dat u NOOIT een beschadigd pakket bij ontvangst anneemt.
Als u een lange pakking en het product blijdschap onder ogen ziet, moet u 24 uur op het postkantoor proces-verbaal latentie van bel 0582-33 33 33 Zonder dit proces-verbaal kunnen wij het product niet omruilen. Neem contact op met onze klantenservice via 0649913344.


Retourprocedure
Neem contact op met onze service voor verzendinstructies.

  1. Voeg altijd de factuur bij de zending toe.
  2. Voeg een gedailleerde klachtomschrijving bij.
  3. Zorg ervoor dat het product compleet is.
  4. Gebruiksvriendelijke omverpakking voor het product.
  5. Vermeld uw e-mail van een telefoonnummer zodat wij u kunnen bereiken.
  6. Zorg ervoor dat uw pakket voldoende gefrankeerd is.

Terug naar adres:
Jepesat
Tav Wontageren
Mast 22
9733 HG Groningen


Kosten bij retourneren
De kosten voor het gebruik van een product zijn bedoeld voor de heropening van de kant, tenzij:

  • Het betreft een DOA-product.
  • Het is een gecontroleerd product.

Let op:
Alle retourzendingen dienen gefrankeerd te worden verzonden. In bovenstaande gevallen zal de verzending aan u terugstorten.
Pakketten die niet gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweerd. Vermeld bij dit boek over van Gironummer zodat wij de gemakakte kosten kunnen terugstorten.


Voorwaarden bij Retourneren van Ruilen
Voor alle retourzendingen gelden de volgende richtlijnen:

  • Alle originele verpakkingsmaterialen moeten worden meegeleverd.
  • Alle kabels, drivers, programmatuur, handleidingen, etc. Moeten aanwezig zijn.
  • Het product is voorzien van een (duidelijk) probleem.
  • Het product moet worden gebruikt van een kopie van de aankoopfactuur.
  • Het product dichter bij de lijn verfakt zijn.
  • Wanneer na het testen geen defect wordt veroorzaakt, kunnen verzend- en onderzoekskosten in rekening worden gebracht.

Algemene Informatie Garantie
Garantie betekent dat u de garantietermijn van uw leverancier bedekt, kunt verwachten dat het product goed werkt.
Bij een defect product van de garantieclaim kunt u altijd terecht bij Servicecentrum. Neem eerste contact op met onze kant via 0649913344.
Kijk op uw factuur, wil voor sommige producten kan een nieuwe garantie-afhandeling gelden, zoals bijbeld ter plaatsen van pick-up en return garantie.

Garantie op Producten
Jepesat biedt standaard 2 jaar garantie op haar producten, tenzij de fabrieksgarantie korter is dan 2 jaar.
De fabrieksgarantie op losse producten verschilt per merk en kan variëren van 2 tot 10 jaar.
Als uw productdefect na 2 jaar maar binnen de fabrieksgarantie is, helpen wij u graag bij het claimen van de garantie. Bel altijd met onze kantenservice bij defecten op 0649913344.


Directe service van Fabrikanten
Sommigen bieden directe service aan. Wij adviseren u om dit gebruik te maken, omdat de snelheid van de afhandel aanzienlijk kan toenemen.

Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg.

Keer terug naar de winkel
dichtbij